Sunday, August 23, 2015

Lepak with Laili





Assalamualaikum.

aduhh... ntah mengape aku rase
cam busy and malas sgt nk update blog.

ehh jap.
busy ke , malas sbnrnye.. ? -_-
ianya adalah due perkataan yg berbeza ok.

ok laa fine.
sejujurnye gua malas.. hihi
ntah, takde mood nk update blog mcm slalu.

tapi aku rase kan..
mgkin aku malas update blog
sbb takde crite baru kot ?
hhmm... ye kot..

k, lets get to the topic.
lepak with Laili.. <3

muqadimmah jap :

as you all should know,
Laili adalah kawan rapat time aku skolah menengah dulu.
actually since skolah rendah kitaorg
sko0l same2...

but mase form 1 baru lah start rpat ngan dia.
so, dlm byk2 kawan,
Laili adalah antara kawan rapat yg sy sayang.

and you know what,
since result SPM hari tu,
smpai skrg, aku tak pernah pun jupe dye.
sedih giler doe..
it has been like almost 2 years already.

pdhal kawan2 rapat aku yg lain
smua aku dh pernah jupe.
dia sorang je yg blum.

so, memandangkan aku dh nk ke India bulan october nnti,
and memandangkan tetibe dye ckp dye cuti,
kitaorg pun plan lah nk jumpe..

actually plan asal, kitaorg nk jupe bertiga ;
me, Laili and Vanessa.

kenape ?

because dulu2 time form 5
kitaorg slalu main suami isteri.
aku jadi suami with 2 org isteri ;
iaitu Laili(first wife)
and Vanessa (second wife)

thats why kitaorg plan nk kluar bertiga.
tapii....
tetibe last minute Vanessa ckp
dia ade hal penting. xleh join :(
so kitaorg decide jupe due org jelah. huhu

so, katne kitaorg lepak ?
kitaorg lepak dkat pantai Mok Nik. hihi

aku jupe dye tadi tak lame mane pun.
just for 30 minutes maybe ?
or less than that i guess.. :-/
but takpelah.. asal dpat jumpe.. ^^

klah... done typing.
crite hari ni tak pnjg mane pun.
jupe dye tadi pun skejap je.
tak sempat borak pnjg..
k, jom tgok gmbo ! :D



















p/s : skrg dh masuk minggu ke-3 aku cuti... Tapi smpai skrg tak update lagi post pasal conclusion of sem3 and foundation life.. aduhh. byk bde kot aku nk crite lam post tu. Takpe, lain kali inshaa Allah.. If ade mood rajin .

No comments:

Post a Comment