Sunday, March 2, 2014

March Sudah Tiba... :')



Assalamualaikum..

hello and hai !
okay, aku sedar, bulan February dah pergy meninggalkan kita..
tibalah pulak bulan March..
bulan yang sgt dinantikan dan ditakuti
oleh semua pelajar batch 96..

why?
because 20 March ini kitaorg akan dpat result SPM..
say what?!?

yup... 17 hari lagi dari skrg...
argh.. seriously, debor giler kot..
dkat FB, dkat Twitter, smua ckp pasal result SPM.

hhmm.. agaknye mcm mane lah result aku nanty ea?
aku tahu, aku buat teruk giler tyme SPM hari tuu.
aku tak tau kenape.. tapi nk wat cam mane..
bende dh jadi... nk menyesal pun tade gune dah..

tapi... menyesal kah aku?
bile fikirkan balik,
byk juga pengorbanan aku..
*cehh.. pengorbanan konon. pengorbanan ape hah?

haha.. pengorbanan lah.. aku sokmo study..
bersengkang mata.. pergy tuisye...korban lah tu.. op? :P

okay, bab pegy tusyen aku percaya..
tapi bab 'sokmo study' and 'bersengkang mata' tu aku xleh nk pcaye.. -_-

hahaha... ape lah kau nie...
susah sgt ke nk percaya ckp aku nie?
okay fine . mmg.. aku bukan study byk2 pun..
tapi aku bersungguh-sungguh jugak tau!!

okay Sab.. stop talking to yourself please.. urgh. -__-

baiklah, sy tahu... mungkin result sy nanty tidak comey seperti yg sy inginkan..
okay, sape yg xmo dpat straight A kan?
kalo tanye, mesti smue org nakk..
aku pun nak jugakk... tapi..

kdg2 kite kene sedar dgn kemampuan kite..
mampu ke kite dpat straight A tuu?
mmg lah, pakar motivasi slalu ckp,
kite kene yakin dgn diri sendiri.. kene yakin kita boleh!

tapi masalahnye.. exam dh berlalu dahh..
and aku tahu ape yg aku jwb tyme exam hari tuu..
mmg sgt2 mustahil utk dpat straight A.. :(

ape yg aku boleh bwat skrg...
hanyalah berdoa, dan redho dgn result sy..
yup, sy redho...
walaupun mungkin result sy sgt teruk.
dn mungkin jugak result sy akn buat sy nangis dn menyesal.
tapi ape boleh bwat kan?
tuhan tahu ape yg dia buat..
kita hanya merancang, Allah yg menentukan..
ape yg tuhan nak bagi tu, adalah yg terbaik utk kita.. :')

err. asal cam emo semcm nie?
cara ckp mcm dh dpat result dahh.. -__-
haha.. takpe... saje nk muhasabah diri.. hehe... :P

 okay, actually aku post hari ni tade hala tuju sbnrnye.
tujuan aku log in blogger sbb ade misi skit..
iaitu misi mendelete gmbr dlm blog..

yer, aku sedar.. bahaya kot letak gmbr byk2 dlm blog..
tapii.. smua tuu kenangan kowt.. ;(
nak delete pun rase cam xsanggup jer..

so, sy just delete skit2 je..
gmbo yg sy sorang2 post..
and ape2 gmbr yg menampkkan aurat...
yg lain sy biarkan..
gmbo me with my friends pun sy biarkan je..
nanty2 lah sy tengok balik..
rasenye byk lagi yg perlu de-delete.. hhmm.

okay, ape lagi ea aku nk luah hari ni?
tade ape pun sbnrnye.. -__-"
just another boring post from me..
sorry kerana telah membazirkan waktu anda.. erk.

konklusinya?
selamat datang March...
tak sangke sungguh cpat mase berlalu..
rase mcm, baru je smalam habis SPM..
sbnrnye, dh lame aku rase cam tak sbar nk tunggu march.
why? bcause nk tunggu seseorg balik dari PLKN. hehe
and yg paling pnting, of coz laa nk tahu result kan?
baiklah, akhir kata,
pray for me k.. semoga result aku cemerlang..
dan semoga aku dpat hadapi apa2 cabaran dgn hati yg tabah.. :')
ohya, tak lupe jugak,, semoga ku dpat lulus test JPJ..
tak lama lagi dahh..... debor emmm..

klah, done typing..
pape perkembangan baru, insyallah sy update in my bloggies..
ktata... have a nice day ! :D




No comments:

Post a Comment