Tuesday, May 7, 2013

First Day of Exam Pertengahan Tahun..



Assalamualaikum..

Tak tahu kenape, tetibe terase rajin nak menaip..
haha.. time free tamo update blog..
tapi bile time tgh exam mcm nie lah baru nk update.. -.-

ok, seperti mane yg kita semua ketahui,
*cehh, semua org tahu ke ? -__-
skrg nie telah berlangsung nye exam pertengahan tahun SPM.
yer.. and as usual, today's subjek is BM paper 1 and 2..

baiklah, skrg dah bulan lima kan ?
Ini bermakne SPM dah semakin dekat..
and you know what ? Percaya atau tidak,
sy masih blum tahu lagi btul2 tentang kertas2 exam nie..

kertas satu mcm mane?
kertas due cam mane?
mcm mane care nk jawab?
ape format dye?

semua persoalan2 mcm tu slalu berlegar dlm mindaku.
argh ! Ape nk jadi ngan kau nie Sab ?
bende simple mcm tu pun ko boleh tak tahu ?
haishh.... -___-

ok, let's get back to the topic...
so, hari nie exam bahasa bangla tamil melayu...
tetapi soalannye sgt lah payahhh !!

oke.. -__- tak payah pun sbnrnye..
yang tak study tu lahh yg jadi payah..
aku tak tau ape bende yg aku study smalam.. -.-
serious, aku mmg ade bace buku...
tapi ape yg aku bace takde satu pun msuk lam exam.. #SadLife

and you know what ?
hari nie i got terrible flu ! >.<

Fakta : Sabryne selalu selseme time first day exam.. Tiap2 exam pun dye mmg mcm tuu.. Tissue beribu-ribu telah habis dalam mase satu hari gara-gara selseme nye yg teruk itu.. Dan kesian sgt dkat dye, dah laa selseme, mesti susah giler nk jawab exam...

Yup... fakta di atas merupakan fakta yg benar lagi tulus..
aku tak tahu lah sama ade aku kene sumpah ke,
atau maybe aku elergic ngan kertas exam di hari pertama..
tak pun trauma.. O__O hahaha.. i'm not sure..

but seriously, i hate it..
cube bayangkan, tiap2 kali mase exam, (terutamanya first day)
mesti sy akan selseme... :'(
tadi smue tissue + tissue kotak sy dah habis.. >.<
terpkse beli sekotak tissue baru di koperasi yg berharge RM1.50..
*perlu ke sebut harge skali ? -..-

okies, hari nie actually gua spatutnye balik kul 3.30..
sbb ade perjumpaan kelab persatuan...
tapi disebabkan oleh ke-tidak-sihat-an sy nie,
maka sy terpkse mengarah kan diri sy utk pulang ke rumah.. ;(

lagi pun skrg nie kann examm..
wat mde au nok wat perjumpaan kelab..
haish,, menyusahkan pelajar je.. >.<
dahh laa kesedihan sbb pas kalah masih lagi terase dlm jiwa.. :'(
*oke, yg nie mmg takde kene-mengene -..-

ya udah dehh...
sampai di sini saje lah..
post pendek je.. saje nk luah skit pasal exam..
at least takde lah mane2 spider branie buat sarang kat blog aku nie kan. haha

esok sy exam English paper 2..
and lepas rehat ade program istimewa.
program majlis anugerah utk calon2 SPM tahun 2012..
and menurut pengetua, kami, calon2 SPM 2013 boleh bertemu ramah
dengan budak2 SPM tahun lepas... weeee ! >.<

k lah, wish me luck !
see you later ! :D

No comments:

Post a Comment